Καταργείται η είσπραξη των δημοτικών τελών μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος: Την νομοτεχνική βελτίωση που ανοίγει τον δρόμο για την οριστική απεμπλοκή των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος ανακοίνωσε σήμερα 26.6.2026 από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος.
Η σχετική πρόβλεψη εντάχθηκε με νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, Θοδωρής Λιβάνιος, στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η συζήτηση του οποίου ολοκληρώνεται σήμερα 26.6.2026 στην Ολομέλεια της Βουλής, πριν από την ψηφοφορία.
Όπως εξήγησε, με την διάταξη που ενσωματώνεται στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο δημιουργείται το απαραίτητο νομοθετικό έρεισμα, ώστε στη συνέχεια να εκδοθεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα που θα ρυθμίσει το νέο σύστημα είσπραξης των δημοτικών τελών, εκτός πλέον των λογαριασμών ρεύματος.
Μιλώντας στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο υπουργός σημείωσε ότι η χρέωση των δημοτικών τελών μέσω των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούσε εδώ και χρόνια μόνιμη πηγή τριβών με τις εταιρείες προμήθειας. Όπως διευκρίνισε, δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα εισπράττονται τα τέλη, ωστόσο απέκλεισε το ενδεχόμενο επιστροφής στο παραδοσιακό «φακελάκι».
Αντίθετα, προανήγγειλε ότι η κατεύθυνση είναι η πλήρης αξιοποίηση ηλεκτρονικών τρόπων πληρωμής, αφήνοντας ανοιχτό ακόμη και το ενδεχόμενο η είσπραξη να πραγματοποιείται μέσω της ΑΑΔΕ.
Δημοσιεύτηκε στον Οδηγό του Πολίτη (https://www.odigostoupoliti.eu)
